Run to 100


近年興起跑步潮
朋友是長跑跑手
經常參加比賽
最近聯同志同道合的友人
組織了個跑會
廣邀有跑步習慣
或從來沒有跑步
的朋友加入

我是讀書上體育課
也跑不起的
就算追車跑幾步
都氣羅氣喘
從來都沒有
想過去跑步
我還是跟了朋友去
後來發覺
跑完出一身汗
個人感覺好似輕左咁
我幾喜歡呢種感覺
雖然未至愛上跑步
都會盡量抽時間
每星期跟朋友跑一次
我沒有定下甚麽目標
量力而為
累了就休息
而且是慢跑
希望可以
一直可以跑下去
朋友就是以此理念
將跑會命名為

facebook連結

晚上跑步的場地
很熱鬧








29 則留言:

  1. 呢幾年好流行做運動,真係好。英國都有類似的,叫park run,一班志同道合的人一齊跑,好有氣氛呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做運動始終對身體有益,選擇適合自己的便可。
      FB 條 link已經整番

      刪除
  2. 我以前都有定時夜晚跑

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在你做了上班族,還會跑嗎?

      刪除
    2. 其實呢邊地方大,我就比較多踩單車,响香港地方細,就會跑多

      刪除
    3. 踩單車也不錯,可惜我不會

      刪除
  3. 我都試過跑步,但跑半個球場雙腿已經攰到動彈不得,好象承受不起自身的體重。運動我只能選擇游水,D水會浮起我,吾會辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 游水都是不錯的運動,適合自己的便可

      刪除
  4. 九灣運動塲啊,對妳嚟講,是否遠了點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 若出九龍來計,九灣運動塲,唔算太遠。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實好多上班族都係放左工先去跑

      刪除
  6. 有人一齊跑可以堅持得耐啲.

    回覆刪除
  7. 我都係唔跑到步,但係至少行快步都好㗎,加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 步行都是不錯的運動,適合自己便可

      刪除
  8. 我以前同袁生拍拖都會出外跑下步,不過先6從買左跑步機係屋企,就懶得落街跑呢

    回覆刪除
  9. 我試過跟人跑,唔掂,兩下無氣,只可以快步走

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨