榴槤咖啡

朋友送了兩包
貓山王榴槤白咖啡
給我試飲
確實有點榴槤味
也有點咖啡味
只是實在太甜
榴槤咖啡味道
都不突出
說到底還是
食榴槤最直接
相信喜歡喝咖啡
不會欣賞此合成飲品
我是免費的
試試也無妨


21 則留言:

  1. 我見過市面有得賣,但正如妳說,喜歡飲咖啡的,不會欣賞合成的味道,所以咖啡和榴槤就算是我喜歡的,也不會買這種口味咖啡。

    回覆刪除
  2. 乜都加入榴槤,我諗如喜歡佢既,直接食應該係最好囉!😜

    回覆刪除
  3. 好友☁。゚🌙又是時候瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗¨°*
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ
    ────╚═╝✾齊齊╠╣aΡpy週末🎈
    ❤۩۞۩°❉❥*¨❣ஜღೋ♥♡ഐ๑
    榴槤加入咖啡味道...我不喜歡,直接食榴槤正好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 榴槤加入咖啡味道...我不喜歡,直接食榴槤正好多...我都係咁話。

      刪除
  4. 一定唔啱我
    我飲過舊街場白咖啡, 我都覺得佢好甜

    回覆刪除
  5. 我都買過一包,聞到榴槤味好香,飲落又無味。

    回覆刪除
  6. 好多人話榴槤有陣貓屎味,咁就使我想起了貓屎咖啡……(尤其是看到了那個貓字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺榴槤有貓屎味,貓屎咖啡太貴,飲唔過。

      刪除
  7. 話創新都得,但係我覺得現在好多人鍾意將D「唔同味道」GE嘢同其他食品、飲品溝埋一齊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實就不太喜歡溝來溝去的飲品。

      刪除
  8. 搞錯?!榴槤咖啡都有?是什麽味道?

    回覆刪除
  9. 對啊!我家大少都不喜歡這種合成咖啡,他都說太甜

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳