鮮冬菇蒸蛋


新鮮冬菇
總是覺得用來做
雜菜鍋或火鍋較好
我今次試用來蒸水蛋
不過
要先用水灼幾分鐘
待菇身軟
然後切粒
用油及豉油略拌
豉油只下少許吊味
放入蛋液蒸
今次用
一隻自家醃製鹹蛋
加兩隻雞蛋
鮮冬菇雖不及亁冬菇濃味
但滑滑的
都不錯







26 則留言:

  1. 我喜吃蒸水蛋,而我太太就鍾意蘑菇炒蛋,至於我女兒又特別啲,佢好喜歡我整番茄(要去皮切粒)炒蛋。

    回覆刪除
  2. 冬菇蒸蛋未試過,第 日試下先!

    回覆刪除
  3. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
    ┈▕▔╲▂▂▂▕╲╭╮╱▏▔▏┈
    ┈╱┈┈┈┈┈▕╱╰╯╲▏┈╲┈
    ▕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈▏
    ▕┈┈┈▇┈┈╭╮┈┈▇┈┈┈▏
    ┈╳┈┈┈┈┈╰╯┈┈┈┈┈╳┈
    時刻開心萬事得天天都過得歡樂精彩
    🌴💒🌵🏡週末🎈╠╣aΡpy🌳🏠🌲

    回覆刪除
  4. 新鮮冬菇,我多數都係打邊爐時食。

    回覆刪除
  5. 有些日式食店
    也是用個瓷器小碗蒸這款水蛋
    作伴餐之用

    回覆刪除
  6. 鮮冬菇蒸水蛋未試過呢

    回覆刪除
  7. 好少買鮮冬菇, 通常用嚟炒意粉.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...