宅男廚房的獨沽一味

近日懶懶的
不大願郁動
有天放工回來
身體突然覺得不適
更不想煮飯
幸好宅男
最近工作不太忙
正常時間放工
宅男廚房又可運作

煮意粉
我雖然有點不舒服
也吃了些少
休息過後
身體不適已經減輕不少
雖然
宅男廚房獨沽一味
其實煮的意粉
都唔差嘅






26 則留言:

  1. 宅男隨時都可為你煮出獨孤一味的美食,那個「隨時」就很難得了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁對佢來講這獨沽一味,就好簡單。

      刪除
  2. 意粉都有好多變化嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我只喜歡番茄醬煮,若是白汁我唔多like

      刪除
  3. 有人煮埋太好了~
    依家出街都少食左西餐,好似呢碟意粉,自己整簡單又便宜,出街就要成一舊水了

    回覆刪除
  4. 意粉加唔同配料,可以變出好味GAR喇 (PS﹕煮食方面,我屬紙上談兵型=P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實都係,不過有限制只可是素食。

      刪除
  5. 你好幸福呀,唔舒服有宅男幫手煮,以前我家3個King都唔識煮,之後係細仔學識煮,不過,依家唔同住,我冇份食了>00<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係煮得好簡單
      你去細少屋企食咪得囉

      刪除
  6. っˆヮˆ)っ好友⛅・゚🌞╠╣aΡpy藍天與白雲的週曰
    🌈我的早晨☕你的午安好嚟☁*`☀齊齊開心萬事得🎈

    回覆刪除
  7. 唔係做有得食,我都願意啊

    回覆刪除
  8. 都幾正呀,蕃茄酸酸地幾開胃

    回覆刪除
  9. 身體好返未呀? 有仔仔煮俾你食, 好幸福!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...