風花雪月


香港早幾年
興起拍紅棉
紅棉盛開季節
大家都找有利位置拍攝
因為紅棉長高得高
接近紅棉樹的天橋
都擠滿了拍友
後來又追楓
現在又追黃鈴花
最近好像又有紅色的
還有櫻花
好不熱鬧
香港多了不少
靚靚的花草樹木
是值得高興的
我跟不上花兒的步伐
不過也湊下熱鬧
拍自家買的花花
給大家欣賞
請勿見笑



三月在花展
買回來的蝴蝶蘭
仍然開著
放在電腦枱上
真的不錯







28 則留言:

  1. 係呀,今年D花好好呀,我過年買嗰盤,依家仲好靚,仲有花蕾再出呀!

    回覆刪除
  2. 年年都興紅棉,今年就多了風鈴花.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得冇以前咁多,可能分散左啲。

      刪除
  3. 自己種花可以慢慢影,唔駛同人迫 ;-)

    回覆刪除
  4. 我好鍾意紅棉,今次回來睇到好開心。

    回覆刪除
  5. 我都剛剛都響花墟入咗D貨, 雖則唔係好中意花, 但屋企有d植物令人心情好d!

    回覆刪除
  6. EE影在家中的花,咁實唔會同人「撞花」嘛,有返自家特色。

    回覆刪除
  7. 心心睇見花花~心情都爽D!🌻👱🏼‍♀️🤗

    回覆刪除
  8. 蝴蝶蘭花開期好長,真係好抵買啊!😄

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...