香港18下午茶


參觀過天文台
剛好是下午茶時間
行到金巴利道
憑感覺步下梯級
選了香港18


厚厚的西多+咖啡
$27元
賣相不錯啊


奶油猪仔包+瑞士汁雞翼+茶
$27元
我吃了一隻雞翼
味道不錯


五香肉丁米線+茶
$29元
很久未吃個了
不太辣幾冶味
豬仔包很鬆脆






這價位在尖沙咀
算是便宜
不過
侍應冷口冷面
但手腳尚算利落
只是吃個下午茶
也不用計較


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我反正食完就走,唔係太過份就冇乜計較

      刪除
  2. 出品吾錯,價錢公道,已經滿意了。

    回覆刪除
  3. 廿零蚊一個下午茶,還要是尖沙咀的鋪位,真抵食了.

    回覆刪除
  4. 依家度度都一個人做兩個人嘢,冇乜服務都可以理解.

    回覆刪除
  5. 如果呢邊有咁既下午茶食就好了

    回覆刪除
  6. 件西多士好有份量喎,我今年食左一次咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 西多士好厚呀,你未走仲可以再吃

      刪除
  7. 我見到雞尾包連熱飲要$20,呢個我一定唔會叫啦。

    回覆刪除
  8. 服務行業不易做呢
    看門面好似比一般茶記乾淨衛生

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地樣樣都企理齊全,紙巾放在枱上任用。

      刪除
  9. 唔係貴啦,豬仔包我都喜歡食架!😌

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大