天文台開放日


天文臺開放日
星期日前往參觀



 下午時段
真的很擠擁
幸而大家都非常守秩序


我都是第一次進來


草坪放了些測量天象的儀器





紅波吊著儀器
放上天空
收集數據
預測天氣


水浸情況好誇張


排隊入內





大樓超過百年
是法定古蹟


樓上仍是辦公室


我們入這座新的大樓










以前


以前風球真的是掛上去


掛十號風球









現任天文台長


颱風訉號


高的一座是新建的


台長住的


從另一道門離開
很多家長帶小朋友
去參觀






23 則留言:

  1. 有啲衙門叫做清水衙門,而呢個都可以講係風水衙門咯!
    講開,我依家都唔知天文台喺邊?只去過尖沙嘴以前叫天文台公園嘅訊號山公園!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天文台現在被高樓大廈圍著,萱難怪你唔知,天文台就係尖沙咀天文台道,第一張相,就係美麗華隔離條斜路

      刪除
  2. 以前我去過兩次,都唔駛咁樣排隊入內.

    回覆刪除
  3. 我印象只係學校參觀時去過.

    回覆刪除
  4. 我未去過呀~估唔到咁多人去喎~!

    回覆刪除
  5. 有機會入內參觀,幾好啊。 不過太多人喇。

    回覆刪除
  6. 台長後生時應該幾靚仔

    回覆刪除
  7. 我都未去過呀, 都唔知天文台長係住喺嗰度.

    回覆刪除
  8. 原來咁多人對天文有興趣

    回覆刪除
  9. 又係好驚排長龍所以一直沒去參觀
    台長住的大宅好鬼靚

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食