牛雜麵


大家可能
覺得我吃得比較健康
其實也不一定
我自小愛吃雞雜
繼而牛
都喜歡吃
當然實在也不常吃
最近
我常常經過的轉車地方
開了間
以牛為主的粉麵
心思思入內
吃了碗牛雜麵
真係又做得不錯
大大的滿足






26 則留言:

  1. EE搞到心心有D想食呢!>.<

    回覆刪除
  2. 記得十多廿年前叫一碟淨牛雜35元,而家我諗怕且都要一百大元了,是嗎?

    回覆刪除
  3. 吾知點解牛雜要賣到好貴,我好少才出街食牛雜。

    回覆刪除
  4. 牛簡直係天下美味,唔食牛既人太可惜.

    回覆刪除
  5. 都係諗唔到喎,妳都會食牛雜.......

    回覆刪除
  6. 我又係只會同人飲茶, 只會食到牛雜

    回覆刪除
  7. 估你唔到喎,我間中都會食下咖,係好味的食品,不過亦係魔鬼的誘惑>00<

    回覆刪除
  8. 我今年返來都食左幾次牛雜河, 牛腩河,其實呢D我平時都唔食,細個時都唔食。

    回覆刪除
  9. 我都鍾意食!不過屋企附近小店唔多呢

    回覆刪除
  10. he~ ~ 雞子、牛雜尼D內臟我好鐘意,不過多份出街食,份量無咁多

    回覆刪除
  11. 我回香港都會食牛雜河粉㗎。

    回覆刪除
  12. 如果喜歡的,間中食下咪當係生活情趣,也不錯

    回覆刪除
  13. 碗牛雜河好吸引呀, 返香港必食.

    回覆刪除
  14. 你係屋企食得健康,出街就好多嘢都食

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...