檀島咖啡


在灣仔檀島
吃了個頗貴的下午茶





朋友仔點的
咖央脆豬+鴛鴦
$39元


我和另外一位朋友仔
點的豬扒脆豬+鴛鴦
$45元


豬頸肉河粉+奶茶
$46元


第一次光顧灣仔檀島
真係幾貴
至於食物品質尚好
大家都食得開心


29 則留言:

  1. 檀島好耐歷史了,中環好似都有噃!

    回覆刪除
  2. 豬扒脆豬+鴛鴦$45元...真係幾貴
    大埔食物品質尚好...都唔使咁貴的

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`🌞
      齊齊❥*¨❣時刻❤開心萬事得♥。゚♡
      ┏┓┏┓*。・゚゚ƸӜƷഐ
      ┃┗┛ appyღೋ❉星期一
      ┃┏┓┃¸.₡•*¨Ϡ.。ʚïɞ
      ┗┛┗┛*¨・✾。。゚°•♩¤。♪.♬。♫
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
      💞💛💘💙💖💜💕💚💗💝💟💌

      刪除
    2. 晚安!灣仔區係貴啲

      刪除
  3. 檀島好耐歷史了,中環好似都有噃!

    回覆刪除
  4. 呢間好出名, 下午荼都幾多人等蛋撻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去時過左出爐時間,唔使排隊

      刪除
  5. 檀島咖啡,我諗起碼都有50年以上歷史,最出名唔係咖啡而係蛋撻,也知道青衣城都有一間呢!

    回覆刪除
  6. 如果食物質素好,價錢可接受。我覺得翠華又貴又唔好食。

    回覆刪除
  7. 灣仔係食乜都貴啦,所以要記住美心,大家樂同大快活位置 :P

    回覆刪除
  8. 間中我都唔介意價錢,純粹想嘆一個美味又舒服的早餐.

    回覆刪除
  9. 仲還有檀島咩?我以為冇咗了,以前我都有去食疍撻。

    回覆刪除
  10. 呢邊上年開咗間, 不過我仲未去過, 好似話要排長龍.

    回覆刪除
  11. 下午茶,有D似快餐店的午餐價了。

    回覆刪除
  12. 我幾鍾意佢哋啲蛋撻㗎

    回覆刪除
  13. 檀島好多年啦,D價錢真係有點貴

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...