又是火鍋餐


星期日在前院買了
最愛吃的有機西洋菜
見天氣涼
於是又烚下烚下


材料
西洋菜 菜心 尖椰菜 番茄 茄子
番薯 蘿蔔 紅蘿蔔 枝竹 杏鮑菇 雲耳 麵筋
還有黑豆芽
忘記了拿出來


這種尖椰菜很甜
試試用些少猴頭做材料
好有咬口
其實素食火鍋
都可以好豐富




32 則留言:

  1. 請教一下, 湯底用咩整?

    回覆刪除
  2. 這種尖椰菜我都鍾意食,好甜,好爽口,又可以煮到好淋

    回覆刪除
  3. 我度尖椰菜貴普通椰菜差唔多四倍,所以我都未買過嚟食.

    回覆刪除
  4. 素火鍋,纖維素一定豐富啦,不過少了肉味,應該無咁鮮美.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否鮮美都要看個人口味,我地食慣左覺得幾好味

      刪除
  5. 枝竹好呀, 我這裡都開始有尖椰菜.

    回覆刪除
  6. 尖椰菜我買過兩次, 第一次好甜, 第二次又唔甜喎, 但又貴過普通椰菜, 所以無再買lu.

    回覆刪除
  7. 無肉,素食火鍋滾出嚟D湯,冇層油OR肥羔之類浮面呀,我估飲埋都得。

    回覆刪除
  8. 我今年都係無打過邊爐

    回覆刪除
  9. 遲幾日又凍返,打邊爐烚下烚下就最好!

    回覆刪除
  10. 聽日又凍~星期六日可以再邊邊呢~!

    回覆刪除
  11. 黑豆芽我從未見過 , 食味跟黃豆芽有冇分別呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市好少有得賣,黑豆芽比較爽口,味道又冇乜特別

      刪除
  12. 天氣凍,我最鍾意打邊爐

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食