東方小祗園


最近除了工作
也忙於玩樂
今天又出去唱歌仔
先和朋友們吃過午餐
今次也是食素
選了灣仔的
東方小祗園

竹笙茄子炒麵
麺底很脆
材料也多元化


素玉菇粒炒飯
這個飯炒得很好
乾得來又不太硬


涼瓜鰻魚煲
味道也不錯
只是略嫌獻汁太多
有網友覺得素食店
食物多油肥膩
這也是事實
不過
現在已經
改善了得多


朋友們都吃得少
四個人三份食物
也吃剩了少許麵
結賬$306元
也算實惠



33 則留言:

  1. 出去食素有冇得到一啲煮飯靈感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在店入吃的多不會在家做,因為出外吃素,係煎炸多

      刪除
  2. 我喜歡...素玉菇粒炒飯

    回覆刪除
    回覆
    1. ✨好友♦・゚☁晚安呢🌛💤甜夢安睡喇喂
      ★ O
         o
       .∧_∧・。🌟
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___✬
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄☆•*¤

      刪除
    2. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`🌞
      ╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💖。・゚゚✿ʚïɞ🌸
      ╠══║╠══║░║║║║╔╗❤週日ღ💕
      ║══╝╚══║░║║║║╚╝♡💙•*¨*❀ʚïɞ
      ║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗♥時刻💞
      ║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝❥萬事得💜
      🏡🌲💒♧🌼♧💗♣🌻♣💚♧🌹♧🌺♣💛

      刪除
    3. ╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💖。・゚゚✿ʚïɞ🌸
      ╠══║╠══║░║║║║╔╗❤週日ღ💕
      ║══╝╚══║░║║║║╚╝♡💙•*¨*❀ʚïɞ
      ║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗♥時刻💞
      ║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝❥萬事得💜
      🏡🌲💒♧🌼♧💗♣🌻♣💚♧🌹♧🌺♣💛

      刪除
    4. 我唔使買餸菜煮飯💛都會出門行街🐈玩貓886

      刪除
    5. 🌈好友☁*`☀早晨☕午安好⛅・゚🌞
      ╔═╗💕・゚週二。💞
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗💠齊齊🔷
      ║╦║╬║╬║╬║║║∧∧。・゚゚
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║・ω・)
      ────╚╝╚╝╚═╝⊂ノ
      🌼♧🌻♣🏡🌲💒🏠🌸♧🌹♣🌺

      刪除
  3. EE,你指的唱歌仔,是否操唱大戲的曲仔?

    回覆刪除
  4. 呢間我唔鍾意,都係鍾意常悅多啲

    回覆刪除
  5. 現代人開始多喜歡清淡,太濃味實在不建康.

    回覆刪除
  6. 出街食素……我諗自己做暫時唔到,畢竟唔係習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下咪知得唔得,又不是天天吃

      刪除
    2. 因為食素不是我喜愛,雖然都想轉食素,不過街的素比較貴,心裏總覺唔值.

      刪除
  7. 唔知有無機會聽到EE唱戲

    回覆刪除
  8. 同樣都是素食店
    有時其烹煮方法差別都幾大

    回覆刪除
  9. 我好耐無去過素食餐廳, 記得細個時去, 好多煎炸嘢, 仲好多味精, 食完好口渴.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨