簡單原味年糕


我都幾喜歡食年糕
不過真不能多吃
我最喜歡還是原味年糕
自己做就啱個人口味
製作過程簡單
首先糖水搓滑粉糰


再將糖水
加入粉糰拌成粉漿





蒸熟便可


軟綿綿又煙韌








36 則留言:

  1. 回覆
    1. 現在很多做法是化簡為繁。效果一様。

      刪除
  2. 原來可以就咁搓?我未聽過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個做法原汁原味,又煙靭又滑。

      刪除
  3. 我就鍾意食椰汁年糕,製作方法與你一樣,先要用手搓下,年糕煙韌好吃!

    回覆刪除
  4. 我鐘意媽媽獨特的造法,不過再無機會食囉.太太造的或街買的都覺得好普通.

    回覆刪除
  5. 年糕真的不能多吃,非常滯 XD

    回覆刪除
  6. 我都係用手搓先,好食好多。

    回覆刪除
  7. 自己做的年糕,食得放心。呢兩年我沒有蒸年糕,因為食得少。

    回覆刪除
  8. 過年整年糕食年糕最應節呀!

    回覆刪除
  9. 我未試過咁整, 求其糖水加落粉度成粉漿拎去蒸就算啦.

    回覆刪除
  10. 自家製可以少啲糖份不太甜

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大