素蘿蔔糕



 人人都蒸糕過年
我都蒸返底
素蘿蔔糕俾宅男食
簡簡單單
就用冬菇炸菜做料
用三斤蘿蔔300g粉
蒸左一大碟





假日在家食糕當午餐
好快就唔見左一半










32 則留言:

  1. 今年我呢邊夏季天氣不好,蘿蔔唔靚,都冇諗要整……
    搵次學你整素的,聽說落粟米、菠蘿、紅荳都很好吃的?

    回覆刪除
  2. 我試整咗,唔知點解,好實^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係蘿蔔唔夠水份,可以加多少少蘿蔔.。

      刪除
  3. 出年我都試下整素蘿蔔糕先得!

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 你唔提我都以為蘿蔔糕係素的 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔糕有臘味做料,當然唔係素啦

      刪除
    2. 出面啲蘿蔔糕搵唔到臘味架 :P 

      刪除
  6. 我今年懶到連糕都未蒸,我看應該唔會蒸啦,哈哈哈。

    回覆刪除
  7. 農曆新年,哈哈,又係食糕當餐GE時候。^_^

    回覆刪除
  8. 其實我地唔落臘味都係素

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信