素煮雜色茄子


賣回來的蘑鼓醬
味道較濃
我用了一茶匙
加一粒自家醃的酸梅
再加番茄
吃起來有少許
酸梅的酸香
令素煮茄子
味道豐富不少


今用這三種茄子
長身的綠茄
質感滑滑也腍身


白色也還算腍身
不過很多籽
深綠色兩個較硬身
有點似番石榴
兩㮔都 no good
真係冇下次






26 則留言:

  1. 嘩我三種茄子都未見過!尤其白色,圓圓外形好得意!

    回覆刪除
  2. EE,有冇試過鬼佬嘅矮瓜?都係麻麻咋!

    回覆刪除
  3. 細嗰啲好似係泰國茄子,我都麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係幾清楚,不過真係麻麻。

      刪除
  4. 自家醃的酸梅,真係好啦,唔怕有添加。

    回覆刪除
  5. 加入酸梅又是另一種味道。醒胃。

    回覆刪除
  6. 磨鼓酸梅加蕃茄....原來可以咁樣配撘,我呢種唔識煮的人真係想唔到.

    回覆刪除
  7. 你唔介紹,我都唔知原來茄子都有咁多種。

    回覆刪除
  8. 那細粒綠色茄子,泰國人愛用來煑咖喱的,還有隻白色手指茄子,那種也好好食。

    回覆刪除
  9. 茄子營養真係好豐富,多食都唔怕!

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食