手撕菇+雜錦素菜


前院買的杏鮑菇
是不錯的素食材料
也可說是百搭
今次攪攪新意思
做手撕菇
這個可做熱食也可作涼拌
首先用清水略為冲洗
然後抹乾
用手撕開一條條
再用滾水
加些少鹽灼兩三分
盛起隔去水份
用醬油加麻油拌勻
灑上黑白芝麻便成
至於醬汁
可各適其適
根據自己喜好添加
我則用
生抽 甜鼓油 鎮江香醋
味道不錯


杏鮑菇撕剩下來
頭頭尾尾
加黑豆芽 老鼠耳 豆卜韭菜
炒成一大碟
又是另一味雜錦素菜


33 則留言:

  1. 我都喜歡杏鮑菇, 下次又試試這個食法, 謝謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,呢個夏天做涼拌也不錯。

      刪除
  2. 杏鮑菇夠爽,係幾好食呀!

    回覆刪除
  3. 杏鮑菇夠爽,係幾好食呀!

    回覆刪除
  4. 不知若用麻醬來作涼拌…這可好吃嗎?

    回覆刪除
  5. 手撕菇呢個idea好好呀,可惜我哋杏鮑菇實在太貴啦

    回覆刪除
  6. 手撕口感好啲,但我比較懶,用切就算 :P

    回覆刪除
  7. 好創意,下次試下先,謝謝您的分享!

    回覆刪除
  8. 仲以為係白飯魚一碟,原來係素菜!

    回覆刪除
  9. 手撕菇?手撕雞就食得多~
    呢個好特別呢~!

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食