Boxing Day 晚餐

昨天是
Boxing Day
仍然是假期
我們晚餐在煮港式西餐
茄醬意粉
因是素食
所以冇肉類


蘑菇薯仔湯

喜歡吃到
粒粒薯仔
片片蘑菇
好好味


冷盤青瓜老鼠耳



加上香草及芝士碎
當然唔關我事


今次係宅男主廚
我坐定定有得食


今個聖誕
有意外收穫
陪宅男買鞋
我和老伴
都有聖誕禮物收

勁搶眼的顏色








33 則留言:

  1. 我喜歡個湯, 對鞋顏色靚靚啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯幾好味,對鞋顏色好搶,不過,呢隻色做特價。

      刪除
  2. 回覆
    1. 對鞋顏色好搶,不過,呢隻色做特價。

      刪除
  3. 又煮比妳食,又有禮物收,這個聖誕節真不錯.

    回覆刪除
  4. 好靚呀, 我都好中意你對波鞋!宅男好乖仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對鞋顏色好搶,不過,呢隻色做特價。
      多謝你讃賞佢。

      刪除
  5. 哈!我女唔知幾時先識送嘢俾我呢

    回覆刪除
  6. EE:你真幸福,有位咁鍚你的公子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,你都係,你的公子們都好錫你。

      刪除
  7. 囝囝好乖又識煮幾味 , 叻叻 !

    回覆刪除
  8. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It has been said that any bettor needs to look at this,

    Watch this now or stop placing bets on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting ROBOT

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨