又到吃火鍋的天氣


這兩天天氣驟降
香港人愛吃火鍋
正是時候了
遇著星期日
更是聚會的好日子
相約老伴兄弟姊妹
及一位長輩
在弟弟家中
麻將耍樂及晚飯
這個氣溫
自然而然是火鍋
最開心了



海蝦很大隻啊
而且好彈牙鮮甜
還有很多材料冇拍照
吃得飽飽的


老伴日間去了
中環遮打花園
參觀佛山節
取得了這兩種傳統食品
順德大良崩沙
佛山盲公餅
見著突然懷舊起來
這是我們小時候
常見的食物
現在真的少見了


不過現在多了包裝
我還未吃
未知味道如何







31 則留言:

  1. 香港人一涼d,就會打邊爐啦,盲公餅好耐無食過啦,而家既是好食嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩種味道尚可,但盲公餅做得太鬆散。

      刪除
  2. 香港人一涼d,就會打邊爐啦,盲公餅好耐無食過啦,而家既是好食嗎...

    回覆刪除
  3. 細個時…崩沙我較少吃(可能怕熱氣母親很少買),但盲公餅就吃得比較多!
    至於打邊爐,香港人都唔分季節,想打就打。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細時見得多,但其實好少食。
      我夏天唔會打邊爐。

      刪除
  4. 打邊爐, 我最鐘意都係食丸, 丸, 丸

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 冬天圍爐食的確唔錯,可以食到熱騰騰的食物。

      刪除
  6. 崩沙細個時好鍾意食㗎。

    回覆刪除
  7. 講起懷舊小食,我會諗起以前國貨公司嘅超市

    回覆刪除
  8. 連大家樂都係枱枱打邊爐,不過都係屋企用料靚得多.

    回覆刪除
  9. 原來還有個佛山節呀,昨天早上真凍,但估不到中午氣溫會升番咁多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛山節昨天已結束。
      下午有太陽暖好多。

      刪除
  10. 好耐冇聽到崩沙這個字添。XD

    回覆刪除
  11. 我呢排打爐的次數都好多呀

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大