順德經典


沙田禾輋邨是
七十年代建成的公共屋邨
是日和朋友們
到此覓食
原來商場食店林立
我們揀了食順德菜



廚房半開放
還有個大魚缸


選了五款小菜


豉蒜涼瓜蒸黃骨魚
第一次食
有好多涼瓜墊底
好好味


順德煎焗鮮雞
好香口


大良海皇帶子粒


鮮淮山單耳浸翡翠


拔絲蜜桃鮮肉排


最後點了兩個甜品
普普通通啦




加埋八碗白飯
每人平均消費$110元
呢餐都唔錯




順德經典

沙田禾輋廣場2樓251舖



22 則留言:

  1. 都算幾抵食啦,好過去食快餐。
    蒸黃骨魚幾好食架,海皇帶子粒我仲以為炒牛奶,甜品吾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只吃小菜,所以都算便宜。
      黃骨魚我第一次食。

      刪除
  2. 這間人多唔多架?要唔要訂位?想去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地平日八點幾先去,唔多人架。

      刪除
  3. 順德經典唔係乜嘢大良乜嘢奶咩?我好似食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 順得河鮮出名,食淡水魚唔錯呀,你講的都係順德甜品,大良曖雙皮奶?

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都想食呀,可能我地夜去,唔見有燒臘。

      刪除
  5. 原來順德菜是咁樣的.有次上順德某窮鄉僻壤,只見識到他們如何打邊爐取暖

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你講得啱,不過現轉左領展,都係連鎖店多。

      刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...