利物浦匆匆遊2016


從曼城火車站出發
大約一小時車程
到達利物浦Lime Street站




在車站會合
朋友的女兒及丈夫


到這裡午餐
因是假日
未開市已有人排隊
有不少還是洋人






點了很多食物







呢個叫三燒飯
有燒鴨 燒肉及叉燒
好大份
四個人吃不完
最後要帶走



 過隔鄰行超市
見到英國蘿蔔係長型



跟住便回到正題
到家品店買花
可惜買不到鮮花
只買到人做花


這𥚃是好友長眠之所
今次英倫之行
特別來到利物浦
主要是
為她送上小小心意
恰巧當天是重陽節
有不少唐人家庭
往祭祀先人


跟著好友女兒開車
到利物浦一景點







Allbert Dock 是舊碼頭區
活化而成的飲食娛樂購物區


有個beatles禮品店





全部都有 beatles 名字


呢處拍完照就走


下一站就是唐人街


利物浦唐人街
非常冷清



呢個街名.....呵呵
同宅男的英文名字一樣


我見到店內有燒臘


華僑組織


行完唐人街
就要坐火車回曼城
相隔31年
再踏足利物浦
將來也不知
是否有機會再來
此行算是
做了自己想做的事
要繼續行程了




24 則留言:

  1. 三燒飯好勁,啲餸多到似座山

    回覆刪除
  2. 三燒?不是叫三拼嗎?
    我只去過倫敦的唐人街,而那裡有很多叫甚麼甚麼堂,覺得有點似黑社會?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三渗燒其實都啱嘅,三拼係香港人叫法。
      呢種乜堂物堂,各地華埠都有不少。

      刪除
  3. 去到國外見到中文字真係好親切!

    回覆刪除
  4. 曼城...利物浦...EE今次係咪「足球名城」遊?=P

    回覆刪除
  5. 茶樓的點心都幾多款式喎

    回覆刪除
  6. 分享Allbert Dock的景照想起17年前曾到這裡旅遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一去利物浦時,還未有呢個景點。

      刪除
  7. 三燒飯,跟我地D三寶飯有乜分別。點解咁冷清,無乜人嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是名字唔同,佢地份量多好多。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落