英倫之旅2016之曼城

終於可以上網
第一時間
當然是記錄
最近出埠的行程
8/10/2016
乘早機
未天光要出門
入閘後才有時間吃早餐
最快捷選擇
仍是麥記


手機拍攝
有點朦朧
價錢跟市區差不多
有清水奉送





 天氣晴朗
可見雲海





杜拜轉機


這裏比幾年前經過時
淡靜了很多
也少了很多強國人



黃昏抵達曼徹斯特機場
入住機場酒店

9/10/2016
晨早起來


在酒店吃過早餐


便乘輕鐵出市區
轉火車去利物浦


在這裏乘輕鐡


非常寧靜的假日早上


車廂人流疏落


到達火車站
才知悉當天
沒有火車去利物浦
要轉到另一火車站
幸而我們買了
全日通輕鐡票
全日任坐





輾轉來到火車站
見到個非常懷舊的賣票站


火車人來人往
趕往乘火車




曼城全日通輕鐵票每張£5元
曼城來回利物浦火車票每張£12元




26 則留言:

  1. 看到一半就想問你車票多少錢,誰知睇到尾就有答案……乜麥記有湯通粉吃咩?

    回覆刪除
  2. 我反而每次都係食翠華

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地孤寒,嫌貴。主要原因係太早未開

      刪除
  3. 即係無端端多了一天曼城遊?😅我就是住這裏呀!
    有去唐人街行牌樓影張相嗎?(不遠呀!)😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直以為你住係美國,早知就搵你攞料,唔知咁近,所以冇去呀!

      刪除
  4. 因為現在多數搭國泰的直航呀!(都係11一12個鐘)😅

    回覆刪除
  5. EE 最勤力, 食煮旅遊, 篇篇都好吸引, 我又要努力追看先得...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見啦,你只出相片冇出blog喎

      刪除
  6. 我以為你在曼城也有活動安排。原來是轉去 Liverpool,加上轉機,浪費了兩天時間喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係預計唔到,原來假日火車班次稀疏。

      刪除
  7. 交通看來都幾方便....man to liv駛唔駛一個鐘?

    回覆刪除
  8. 係機場,我都是食麥記架

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨