焗大蘑菇


從倫敦
帶回的大蘑菇
每盒有四個
真的很大
£1元一盒
買了兩盒
第一次
用洋蔥加小小岩鹽
再用芝士放上面
用焗爐焗到芝士溶便成
蘑菇很清甜
我吃少芝士那個


返到屋企
見露台種的龍利葉
長大了不少
摘些下來
煲個靚靚素湯
太多湯渣吃不完


剩下的湯渣
豆豆和紅蘿蔔
想起blog友Li J 
擅用湯渣的方法
我一於照跟
將豆豆甘筍
用攪拌機攪碎
放在菇上
再加芝士焗熟


從倫敦帶回的芝士
£4元一大磚
味道很淡
所以我也可以接受
宅男說太便宜
唔係靚嘢
所以冇乜味
之不過我食到喎







37 則留言:

  1. 下次買有4級味的,夠哂濃呀! 上次我買的夠唔夠味?

    回覆刪除
  2. 唔係芝士唔靚,是關要適合各人口味而做出不同味道的芝士,最普遍的有Coby ,Mild ,Tasty 和數以十計的……

    回覆刪除
  3. 咁啱我聽日都係焗大蘑菇呀

    回覆刪除
  4. 我有冇芝士都冇所謂,有就香啲,冇就純味啲.

    回覆刪除
  5. 大蘑菇,洋蔥加煙肉,面再加芝士碎焗,好味,香港生產既菇更新鮮正呀,做沙律生食都得!

    回覆刪除
  6. Li J 用湯渣再煮的方法真係好,我搵日都試下先。

    回覆刪除
  7. 大大隻菇加芝士,一兩隻都已經飽肚。

    回覆刪除
  8. 我都好中意食大磨菇, 爆芝士焗又好食, 切片用牛油黑椒炒又好食!而家唸起都想食!!

    回覆刪除
  9. 焗大蘑菇正呀,我要多多芝士架

    回覆刪除
  10. D磨菇咁大個,食兩個當早餐都得。

    回覆刪除
  11. 正喎:P
    芝士淡味不會蓋過菇味

    回覆刪除
  12. 咁卡夫芝士比較淡你應該食到

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠