西貢盆菜宴2016


西貢盆菜宴
在西貢市中心
足球場
盆菜公司
一早擺放好枱櫈





天公作美
早上滂沱大雨
跟著
已經風和日麗














終於有得食


氣氛熱烈



有得食
有表演看
最後有大L唱歌
不過
我吃飽飽就走啦
今年盆菜也不錯
圍數過百蓆






40 則留言:

  1. 盆菜,我未真正食過,記得只在酒樓訂過一次~迷你的……

    回覆刪除
  2. 2號我又有得食,仲係圍村的客家炆豬肉。

    回覆刪除
  3. 訂位係咪要成圍台咁訂㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔需要,不過好多人都會一二三圍咁買架。

      刪除
  4. 場面好壯觀呀!早上紅雨真係令人擔心呀。

    回覆刪除
  5. 這個盆菜都幾足料
    唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間盆菜做左好多年,好有經驗。

      刪除
  6. 好彩剩係早上落雨咋~唔係冇得食呢~

    回覆刪除
  7. 百幾圍大家食盆菜好熱鬧呀!

    回覆刪除
  8. 如果同朋友訂一圍, 無問題, 同唔識嘅人一齊分享, 我就麻麻

    回覆刪除
  9. 我今年都有機會食盆菜,好期待呢!

    回覆刪除
  10. 好壯觀呀,如果落雨點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知,但好好好彩,我做左幾年義工,都未試過。

      刪除
  11. っˆヮˆ)っ好友♦・゚☼黃昏好&傍晚好☁*`☀
    開心話咁快又一天💕╠╣aΡpy星期曰喇喂
    天天都是開心萬事得*Ѽ齊齊開心分享美食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁*¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬╠╣aΡpy星期一

      刪除
  12. 食盆菜係好熱鬧,不過我覺得全部嘢食混埋一齊,得翻一隻味囉.

    回覆刪除
  13. 圍數過百席,都好大堆頭喇。咁大盤,都幾足料。

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材