素炒西芹


素炒西芹
這款菜也是
素食者
自挽午餐的佳選
加多點材料
多點色素
營養也多點



說到自挽飯盒
每個年代也有不同變化
六七十年代
大家都會想起保暖飯壺
是玻璃內膽
後來興起是不銹鋼飯盒
那時打工仔會將飯盒
放在大水煲蓋上保暖

香港當年
有個行業
已經消失多年
就是包伙食
只要訂購
每天下午
便有住家式飯餸
送到辦公地方
可有吃過包伙食的朋友
能否喚起你們的記憶



35 則留言:

  1. 不銹鋼飯盒, 我有印象呀, 我記得屋企人都用呢個架

    回覆刪除
  2. 心心只見過有些懷舊茶餐室擺設一些懷舊物品之類...唔知係咪部分是EE所講呢?!

    回覆刪除
  3. 我冇試過帶飯盒,因工作地方已有膳食供應。至於包伙食,我記得大多都不好吃的,但亦有一些例外,例外得就好似家常便飯咁好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 包伙食多數都是馬馬虎虎,但勝在經濟又方便。

      刪除
  4. 包伙食我試過呀,都OK架,不過啲同事食剩好多,寧願開罐頭食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 包伙食多數都是馬馬虎虎,但勝在經濟又方便。

      刪除
  5. 現在除了僱員在食肆中打工,否則我想包伙食已經好少見。樣樣講成本,不是飲食業的僱主都幾難專程付費請人送飯到寫字樓包伙食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是這個問題,是港府改了衞衛生條例,包伙食方式做不到,成本很高。

      刪除
  6. 包伙食,最經典的是,五六十年代中環送飯的情況,現時的快餐店林立,也不足以應付午膳的需要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 包伙食多數都是馬馬虎虎,但勝在經濟又方便。

      刪除
  7. 包伙食,最經典的是,五六十年代中環送飯的情況,現時的快餐店林立,也不足以應付午膳的需要。

    回覆刪除
  8. 包伙食,暖壺,不銹綱我都有用過,但還有一樣,相信很少人會用過,就係"搪瓷"的飯格了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搪瓷"的飯格了,我見過,但未用過。

      刪除
    2. 您年輕嘛,您應該都係在博物館才見到,我當年做童工時用過,媽媽怕我打爛個暖壼,就用那種飯格比我帶飯。

      刪除
    3. 不是年輕,只是當時不用帶飯,要帶飯時已用暖壺,想起來真有點不堪回首。

      刪除
  9. 哈~ EE說的每一樣我都有用過,包伙食,保暖飯盒,不銹綱,而家都有帶,之前是膠盒,而家是玻璃盒

    回覆刪除
  10. 以我所知,包伙食依家仲有㗎,不過主要係做健康餐連老火湯,唔係平價嘢

    回覆刪除
  11. 包伙食已成絕唱了!我的回憶是紅A餐盒😀

    回覆刪除
  12. 我有親戚是做包伙食的,但據他們講,生意愈來愈難做了.

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食