南乳炆蓮藕冬菇

過了中秋
該是蓮藕當造的季節
我非常愛吃蓮藕
無論炆煮炒煲湯
只是不可多吃
是難消化的食物
素食蓮藕
也可以很好吃
這幾年
我也會做這個菜
南乳炆蓮藕冬菇
若果大家不想吃太多肉
不妨試試
這味素食蓮藕
幾好架







27 則留言:

  1. 我愛章魚、瘦肉、冬菰、蓮藕煲湯,但吃就麻麻…

    回覆刪除
  2. 我地都鍾意食蓮藕,不過英國賣的浸過藥水,唔敢買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有的浸到白哂,我都唔會買

      刪除
  3. 我唔中意食南乳, 所以好少食蓮藕, 因為通常佢地都係一齊!如果自己整多數整蓮藕餅!

    回覆刪除
  4. 心心反而對蓮藕麻麻呢!

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐