朱古力小蛋糕


最近家中電器
由大至細都輪著退休
最小是風扇至最大雪櫃
跟著是焗爐
新爐例牌要試爐
焗幾個朱古力小蛋糕
試試先
今次加入紅豆蓉
黑墨墨睇唔出
紅豆味未見突出
不過都算幾好味



呢張係盒上相片


呢個先係真身
我是電器盲
呢個簡簡單單
啱我用







41 則留言:

  1. 32L,正呀!咩牌?好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 樂聲牌,FB有網友話麻麻,我要用多啲先知。

      刪除
  2. 而家焗爐太多種類, 花多眼亂, 夠用就好

    回覆刪除
  3. 如果夠用,真係唔駛要咁多自己唔用/好少用的功能。

    我成日覺得越多用途,部機GE設計就越複雜,越易出現故障 (重申﹕這是非科學化的直覺=P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都講得啱,太多功能我都用唔到。

      刪除
  4. 我都覺得屋企d電器一壞開就一件跟一件。

    回覆刪除
  5. 有冇fan bake ?可以話多少錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係普通焗爐咋,電器鋪特價$990元,我搵朋友幫我買,$780元

      刪除
  6. 有時好邪。一壞就乜都壞。

    回覆刪除
  7. D朱古力蛋糕好正啊! 👍🏻

    回覆刪除
  8. 總係覺得依家啲電器無以前咁襟用

    回覆刪除
  9. 試爐都焗到咁靚,真係好喇。

    回覆刪除
  10. 個焗爐咁細個既?咁啱,我近排壞完電腦又壞電視.

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通家庭用唔細,可以焗燒鷄架。
      係喎,真係好巧合架

      刪除
  11. 朱古力小蛋糕相信好啱小朋友食!

    回覆刪除
  12. 大小朋友都想食,你整旦糕好有心思 !

    回覆刪除
  13. 朱古力蛋糕不論大小,我都鍾意~

    回覆刪除
  14. 紅豆+朱古力這個配搭幾特別

    回覆刪除
  15. 我家的風扇同焗爐早陣都壞掉了,如果小蛋糕我都係比較鐘意牛油蛋糕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,真係好巧合,我牛油蛋糕夠香。

      刪除
  16. 而家好多牌子,都唔知邊個好

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃