枝竹南瓜煮麵筋



枝竹南瓜麵筋
都是家中有的材料
爆香一大片薑
將材料放入就可以
我喜歡長身本地南瓜
又甜又經濟
只下小小鹽調味
非常清的一味餸

麵筋是炸物
很多油份
但只要
用溫熱水沉三兩分鐘
清洗幾次
已經可以減去大部分油


蒜芯很清甜
$12元一扎
其實炒埋只得一小碟
加上雲耳
感覺豐富一點
爽爽的貓耳朵
同蒜芯都幾夾



最近冇乜好煮意
懶洋洋的
連blog也幾乎不想寫
不過
又好似有人睇喎
又唔想停

我的工作
要經常鼓勵小朋友
然後佢地先肯做好啲
希望大家
俾啲鼓勵我啦
哈哈哈
返老還童

33 則留言:

  1. 唔好唔察啦, 我好想睇架

    回覆刪除
  2. 我每天都要黎睇架!吾好令我失落呀!

    回覆刪除
  3. 原來EE係小女孩……嘻嘻!
    其實大部分女性都愛人疼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咪笑我啦,我係因為懶,而且好似冇乜新意。

      刪除
  4. 貓耳朵好食,我都有存貨

    回覆刪除
  5. 妳真的好勤力,日日有更新.

    回覆刪除
  6. 支持你不要停寫下煮食心得同大家分享!

    回覆刪除
  7. 要經常鼓勵小朋友嘅工作!你係一個好有耐性嘅人!
    唔好寫得咁密囉, 我都係一個月寫3,4篇咋, 唔好停啦, 我有睇架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我也不算有耐性,但現在不能駡小孩,講說話要小心奕奕,不能傷害他們的弱小心靈。
      我會盡量寫的,因為停下來就再沒有動力啦。`

      刪除
  8. 心心仲意睇EE blog架!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  9. 我有睇架,吾好停呀!加油!我真的很懶,好耐沒有更新,慚愧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,你得更新啦。我都有睇架

      刪除
  10. 我唔係日日睇,但!有睇架

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...