又食快餐


經常經過新蒲崗
譽港灣
但首次使用這座天橋
天橋是連接舊機場方向
橫跨幾條行車線



天橋亦連接
工業貿易大樓
大樓
是啟德發展項目之一
也是多個政府部門辦事處


我和朋友會面後
輾𨍭回到清水灣一號
的大家樂
吃個一人午餐
優惠午餐$33元
忘記了名稱
類似帶子白汁海鮮飯
比較特別是
飯面蓋了塊蛋
海鮮其實是
急凍蟹柳帶子的
廉價貨式
味道清清的
算是不錯



37 則留言:

  1. 回覆
    1. 現在係咁,太多人食咁曬,所以唔會俾少啲飯。

      刪除
  2. 快餐係麻麻地,但係平,有時去到啲高級商業區,快餐店簡直係救星 :P

    回覆刪除
  3. 見到多汁,我每次都唔敢叫.

    回覆刪除
  4. 大家樂在爭取午膳客,學生也可負擔,麥記也差不多,多了一個撰擇。

    回覆刪除
  5. 大家樂在爭取午膳客,學生也可負擔,麥記也差不多,多了一個撰擇。

    回覆刪除
  6. 我好懷念大家樂嘅下午茶餐,係鍾意啲選擇,味道唔重要,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家樂嘅下午茶餐多選擇,又任坐,我都鍾意架。

      刪除
  7. 好耐無去新蒲崗區, 我諗同我以前見的有好大變化.

    回覆刪除
  8. 我只有放假先有機會食下午茶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午茶是悠閒的享受,放假可以慢慢嘆。

      刪除
  9. 三十幾蚊直情係吸客招數,佢仲有油水位。早幾年係灣仔返工,同事一見午餐貴過四十蚊就走人,結果多數光顧唔太衛生既街市熟食市場。

    回覆刪除
  10. 快餐間中食吓,快捷、趕時間最啱。

    回覆刪除
  11. 呢個我都食過,$33元有嘢飲,算係咁喇。^_^

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 呢處新建同是連接舊機場發展項目

      刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大