鹹菜番茄炆雜菇



是日
有事要到將軍澳
順道在厚德街市
買餸先坐車返家
這個街市
非常難得在此買菜
所以不大熟悉
經過見到
有菇菇一份份賣
廿十元有三份
任君選擇
我選了
草菇BB雞肶菇及秀珍菇
雪櫃有咸菜番茄
先將菇菇用大大片薑
白鑊炒出水
然後再煮
味道好好多呢






35 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實比平時平左,平時買一兜要10蚊。

      刪除
  2. 草菇好味,我超想食,又係無我份

    回覆刪除
  3. 二十元三份……究竟有幾重呢?
    唔好講抵先,哈哈!可能每份係得幾隻咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔得幾件,但冇磅佢有幾重。

      刪除
  4. 呢排同小龍女(姑姑)過唔去喎,又食菇^^

    回覆刪除
  5. 真係好平喎,不過唔知一份有幾多 :P

    回覆刪除
  6. 鹹菜加番茄煮,真的幾特別噃,味道係點既呢....

    回覆刪除
  7. 鹹菜加番茄煮,真的幾特別噃,味道係點既呢....

    回覆刪除
  8. 好抵, 我呢度無一份份買, 係比個膠袋自己執,我剛執左一袋仔要$45, 我覺得貴><

    回覆刪除
  9. 呢個係什「菇」煲喎。^_^

    回覆刪除
  10. 原來菇菇要用白鑊炒出水, 又學識喇.

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我覺得唔係最貴,可能有啲嘢特別貴啦。

      刪除
  12. 廿蚊有三份,平左小小,唔錯啊

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信