西貢白沙灣天后𧩙~神功戲


西貢白沙灣天后𧩙
神功戲
21/07/2016
無情寶劍有情天
演員
劉惠鳴 陳咏儀 宋洪波 鄭詠梅 廖國森 梁煒康















拍了小小片段
有興趣
不妨看看















25 則留言:

  1. 原劇目是由那兩位大老倌演出呢?

    回覆刪除
  2. 你坐得好前? 影得好清楚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算幾前,其實呢比較鬆,冇坐可以走位。

      刪除
  3. 我成日以為神功戲就係心口碎大石,鉄布衫一類表演,睇過先知係大戲 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,俾你笑C,神功戲意思是做俾神睇的。

      刪除
  4. 回覆
    1. 每年各處鄉郊離島都有不少神功戲睇。

      刪除
  5. 我不大喜歡冗長唱多過做的粵劇,反而有些折子戲我比較欣賞,例如搜書院、審死官、游龍戲鳳……等等,最好仲係搞笑的!

    回覆刪除
  6. 細個時,唔知聽邊個大人講,神功戲唔係俾生人睇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以孟蘭節的神功戲,媽媽唔讓我哋啲細路去睇.

      刪除
  7. 你個區幾好喎,成日有節目

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個神功戲係新界好多地方的傳統節慶。西貢離島及西貢區,每年都有好幾處做架

      刪除
  8. EE,你好多時都在不同地方看神功戲,其實神功戲是透過什麼宣傳的?派單張定點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實神功戲節慶大都是本區人參與的,所以區內都有海報宣傳,外來戲迷佢地對偶像的演期瞭如指掌,也會買票追星的。

      刪除
    2. 當通識,又知多一樣嘢。^_^

      刪除
  9. 戲我唔識睇,但!鍾意D衣飾,好靚

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨