南瓜釀辣椒



上次整南瓜醸豆卜
覺得效果不大理想
今次再接再厲
做過改良版

今次加釀辣椒
呢隻尖椒幾辣
但又幾夾
我怕辣都食咗兩件
愛辣人士
不妨試試


再次醸豆卜
今次在醸了南瓜的一面
掃上蛋液再沾粟粉
煎時不怕黏鑊
用汁煮時南瓜也不會溶
吃來更香口



做法
先將南瓜蒸熟壓成蓉
釀入豆卜或青椒
在醸了南瓜的一面
掃上蛋液再沾粟粉
燒熱油
將南瓜蓉一邊放上
略為煎香
再用水加調味料上蓋煮一會
收乾汁便可上碟

調味可用生抽加糖
或素蠔油




39 則留言:

  1. 好新鮮的煮意,這個一定要試^^
    謝謝分享!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 要油煎其實唔算健康,不過間中食下就無妨人。

      刪除
  3. 南瓜蓉釀辣椒,開胃時又冇咁辣,好有創意呀!

    回覆刪除
  4. 南瓜釀辣椒又幾得意喎,好好的創意

    回覆刪除
  5. 我都試咗釀南瓜,好味喎!

    回覆刪除
  6. 無諗過可以用南瓜釀,厲害

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈,辣椒唔算好健康,間中食下無妨人。

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,辣椒唔算好健康,間中食下無妨

      刪除
  9. 少少辣ok,太辣我就頂唔順

    回覆刪除
  10. 我都係怕辣, 我食豆腐卜好喇.

    回覆刪除
  11. 釀辣椒?又甜又辣,應該幾過癮.

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落