椰子雜豆湯


炎炎夏日
每天都熱熱熱
廚房更熱
煮飯越簡單越好
但又好想飲湯

印度椰子
最近價錢平了很多
我第一次賣時
每個$25元
早前買只需$20元
應該還可以更便宜
不過
我冇去格價
順手就買
味道很香甜

今次用的材料更豐富


印度椰子1個
粟米1枝
紅蘿蔔1隻
果皮1/4
花生 眉豆 黑豆 腰果
適量水
9至10碗水
大家用爐火不同
可酌量加水
煲2小時
可以不用鹽
加小小鹽湯更美味




31 則留言:

  1. 9至10碗水煲2小時,湯應得兩3碗精華呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用電爐煲,唔止兩三碗,可以用小火煲冇咁易乾水。

      刪除
  2. 9至10碗水煲2小時,湯應得兩3碗精華呢!

    回覆刪除
  3. 我好喜歡椰子煲湯, 不過自己吾識煲. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好容易,印度椰子用好容易開,洗浄用水切開就可以

      刪除
  4. 椰子,我唔知點開喎?唔知使唔使用鋸和斧頭?嘻嘻!
    今日我也會煲你這個湯,不過係冇椰子個種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度椰子用好容易開,洗浄用水切開就可以

      刪除
  5. 煲完湯的材料仲好好食,又香又甜的湯。

    回覆刪除
  6. 椰子湯好味,就連煲湯的棷子肉,我都會食埋.

    回覆刪除
  7. 食水好深呀,我買印度椰子平好多㗎

    回覆刪除
  8. 我都好中意飲椰子湯,又潤又香甜,不過我一次都買唔到印度椰子:-(

    回覆刪除
  9. 天時暑熱, 要飲多些湯水, 呢個湯好正.

    回覆刪除
  10. 係呀!天氣好熱呀!我有時都唔想煮呢

    回覆刪除
  11. 真係好熱,多數食涼拌,簡簡單單。
    這個湯好甜

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信