七彩曲奇


最近試咗隻
咸味七彩曲奇
顏色繽紛
有七種口味
紅色煙肉味
黃色咖喱味
青色羅勒
紫色紫菜芝麻
還有橙紅色辣椒 
開心果綠色 
藍色黑欖
雖然好色素
還算真材實料
牛油味較重
口感鬆化
我只食咗一塊
比想像中好食
其他被家人消化了








34 則留言:

  1. 樣子好靚!不知辣椒味曲奇是否好辣?

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 打開個盒,好像見到了彩虹呢.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實味道都唔差,不過各人口味不同。

      刪除
  5. 顏色好豐富,睇到胃口開!

    回覆刪除
  6. 好多名人開曲奇店,口味多左好多,標榜健康好味,吸引到想買來試食.

    回覆刪除
  7. 色彩繽紛,紫菜芝麻我啱呀!

    回覆刪除
  8. 呢幾年都興呢啲彩虹系列

    回覆刪除
  9. 依家好多彩虹蛋糕彩虹曲奇咁, 太多色素, 我見到就唔想食.

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...