BARCELONA 巴塞隆那2013


YBLOG舊文重貼

五月廿五日
抵達Barcelona巴塞隆那
乘機場巴士到火車站
再轉乘火車到酒店


出火車站便看到
將入住的酒店
不需要拖著行李四處找尋
真的很開心
這間酒店真是內外皆cool


計劃是26號
坐夜班火車往馬德里
但因火車爆滿,唯有改乘巴士
安頓好便要先往巴士站買車票
然後再醫肚

坐地鐵


狗狗也可乘地鐵


巴士站


大約是下午接近六時,巴士站外的Happy hour




走到Barcelona最旺的街道 Ramblas 搵食




尋覓間
見這位大叔站在門外推銷
看過餐牌,覺得並非太貴於是拍板


吃飽飽便行街街
這裏晚上九時,仍未天黑

供市民用的單車,不清楚是租還是借


經過噴水池


走到 Ramblas
的另一端
原來更旺


隨了兩邊店舖


行人道上兩旁
也有不少像香港女人街的小店

坐在戶外的食客


擺地攤賣扇的小販


幾位開心靚女


看到一個市場


食物琳瑯滿目,見著也開心,
可是太晚了,同時也是週未,大多攤檔已經關門



五顏六色的糖果
不敢吃






生果最吸引


拍過這照片後就出事喇


因為覺得不理想
想從另外角度拍攝
怎知不覺間踏落了一個凹下的陷阱
整個人跌在地上,痛到不能即時站起
但總算幸運,只是擦傷了膝蓋
相機被我握緊,幸保不失





16 則留言:

  1. 重溫旅遊,都是開心啊!

    回覆刪除
  2. 重溫旅遊,都是開心啊!

    回覆刪除
  3. 地鐵乾淨過巴黎嘅好多

    回覆刪除
  4. 我哋都係,寵物可以上公共交通工具,好大隻都得添

    回覆刪除
  5. 外國好多地方都有單車俾市民用咁幾好

    回覆刪除
  6. 點解EE會舊文重溫?無係Yblog搬過嚟?
    原來住呢間,我係巴塞火車站都見過。
    單車可惜唔可以租比遊客⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. Yblog同我傋份攪到亂龍,根本搬唔到。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...