這一夜,煙花燦爛


這一夜
煙花燦爛
報導說年初二
維港兩岸
超過二十三萬人
觀賞煙花
一片歡樂昇平
何亂之有?













我到維港
現場看煙火
只有兩至三次
已經是許多年前的事
我個人是反對
放煙花的
因為次數太多
既不環保也浪費
這輯照片
是從電視螢幕拍攝的
事實是
我也很多年沒看電視
現在有高清
所以貪玩而拍的




30 則留言:

  1. 香港人有獅子山下的精神, 無畏更無懼, 攜手踏平崎嶇。

    回覆刪除
  2. 現在電視數碼化,可以定鏡…咁你想點影都得!
    我也覺得放煙花不好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇用定鏡㗎!香港實在放得太多啦

      刪除
  3. 香港一年有冇四次呢? 仲有迪迪尼日日放,真係好唔環保。
    而贊助商啲錢去幫助有需要嘅人仲好啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不多啦,我數得出至少三次,燒銀紙.

      刪除
  4. 香港煙花特別多
    呢個城市好似精神分裂, 前一天話有"暴亂", 第二天就放煙花, 我想起滿城盡帶黃金甲一幕

    回覆刪除
  5. 新春大吉!身體健康!
    上年我有出去餐廳睇煙花!今年湊女就冇喇

    回覆刪除
  6. 放煙花燒錢又唔環保,一點意義也沒有。

    回覆刪除
  7. 試過在內地一個「樂園」式景點現場睇燒煙花,人在其中,D煙花味都幾刺激喉嚨。

    回覆刪除
  8. 2Ѽ16齊齊天天都過得歡樂精彩♦・゚恭喜恭喜
    ╔══╗╔════╗•*健康¸.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*順景¸.•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*幸福.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*如意•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*開心¸.❀•*¨
    ╚══╝╚════╝•*大吉.•*¨✿
       *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  9. 靚靚,不過我都覺唔環保,可以捨棄

    回覆刪除
  10. 煙花係放比遊客睇架,我地係搭枱乍

    回覆刪除
  11. 放得太多煙花,而家連係電視睇嘅興趣都冇晒

    回覆刪除
  12. 我呢,好似從來未親身睇過香港嘅煙花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來對住電視都可以影到咁靚

      刪除
    2. 我都香港睇煙花好擠擁架,現在電視有高清嘛。

      刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...