元朗屏山遊


年初三赤口
沒事做
下午到屏山一遊
從西鐡天水圍站
過馬路便見到這座古物
聚星樓
香港唯一的古塔
建於1486年
原有七層
現只剩下三層
今次我只離遠拍照



行另一邊
經過天水圍圖書館
新年休息
沒得進入


行入村
有間華嫂冰室
非常出名
經常要排隊等位
新年休息
没有營業


鄧氏祠堂

還有個小市集
有檔小食


我們坐下
吃了一碟豉油炒麵
豬骨粥
海帶綠豆糖水
盛惠$55元



另一邊
賣花生糖
假日都非常好生意



跟著譲大家睇睇
坑頭村
這個建做得靚靚廁所




古老書室


沿途行過
坑尾村公園
很小型的一個公園





向前行見有梯級
沿著梯級向上行



有車路

沿著車路
繼續向上行


上頂就見到
這座建築物
前身是警局
現在變身成
屏山鄧氏文物館



假期
有導賞員講解



耕種用的水車


這張照片是
"鄧達智"所拍
現在屏山
已經沒有此等村屋
大家都改建成三層樓





接載新娘的花轎



新娘裙褂


舊式教科書


山上看到的風景
見到長長的鐵路






回程時
經過
"鄧達智"祖居
是村內唯一
用一層舊式建築




香港旅遊發展局
網頁介紹
元朗屏山文物徑
大家可以登入
了解詳情





36 則留言:

  1. 我反而記得當年睇新聞節目, 大大聱講, 我地姓鄧嘅洗咩做野, 印象好深刻

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有幾個家族的確有錢.不過唔係全部嘅。

      刪除
  2. 舊式教科書,入面好多都唔識呀

    回覆刪除
  3. 我住天水圍,都未去過屏山文物館!

    回覆刪除
  4. 去過好多次了,但唔知道聚星樓原來原本有七層咁多.圖書館一次都未去過呢.華嫂冰室原來咁出名.下次有機會要幫襯下.

    回覆刪除
  5. 遊人好少啊,可以輕鬆遊玩了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣不大好,而且新春大家都忙。

      刪除
  6. 買花生糖果檔,D炒米餅好脆,好好味。我上次買過。回味。

    回覆刪除
  7. 元朗我只行過市中心食街食下野.

    回覆刪除
  8. ..
    EE.. 祝福。。
    六六大順.. 路路順...
    闔家團圓 ! 如意吉祥 !

    回覆刪除
  9. 難得閒情兼逸致,遠離赤口開心遊!

    回覆刪除
  10. 想問,你是駕車去還是行路,因為我唔明白點解會由天水圍可以行到元朗?遠唔遠㗎?
    也謝謝你的導賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐西鐵去的。
      其實天水圍就在屏山,天水圍以前是魚塘和濕地,填手後建了很多樓宇,變成了一市鎮。

      刪除
  11. 2Ѽ16大年初七\(^▽◕。)/人曰喇喂
    ╠╣aΡpy BirThday & 情人節快樂
    っˆヮˆ)っ•¨猴年✾*・開心萬事得¤*¨❉
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❤
    ┃┗┛ appy♡恭喜♡
    ┃┏┓┃ ♥*°•❣º°¨ღ
    ┗┛┗┛*゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  12. 有機會去到一定要探探這個靚靚廁所 .

    回覆刪除
  13. 哈~ 有個咁靚廁所,可以成為景點喎

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...