年初一家庭飯聚


年初一
在外吃過午飯
便匆匆回家預傋晚餐
晚上是
家庭聚會

新年菜式
沒有什麼新意
南乳齋
是特定齋菜
我另外做了
三色椒炒蘑菇
蓮藕湯也是
過年必傋
通常大家煲蓮藕湯
都用綠豆
我今次放眉豆
個湯味道特別香



粗粗地一餐
吃得開心
祝願
大家身體健康
如意吉祥






37 則留言:

  1. 回覆
    1. 我哋輪住食㗎,因為我以前同奶奶住,所以習慣年初一來我家。

      刪除
  2. 用綠豆同眉豆煲我都飲過呀....好似差唔多咁。=P

    回覆刪除
  3. 呢度一啲氣氛都冇…
    嘻嘻!我都想粗粗哋……

    回覆刪除
  4. 感受到歡樂的氣氛!恭喜恭喜~

    回覆刪除
  5. 咁都叫粗粗地,咁我家...................,哈-.-//

    回覆刪除
  6. 喜氣洋洋與家人坐埋食飯好有過年氣氛!

    回覆刪除
  7. 一家人齊齊整整食一餐,最開心!

    回覆刪除
  8. 最緊要與家人開心聚餐,食咩都冇所謂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!過年食物都係差不多咁上下.

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 恭喜發財、萬事勝事、身體健康
    好豐富呀,流晒口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!新春愉快!心想事成!

      刪除
    2. 多謝呀!新春愉快!心想事成!

      刪除
  11. 謝謝分享! 祝你...猴年大旺, 笑口常開, 事事大順, 家庭和樂!

    回覆刪除
  12. 過年呢幾日大家都食得好豐富呢

    回覆刪除
  13. 煮咁豐富都叫粗粗地,咁我家果D唔知。。。

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...