急凍餃子

我現在
已甚少行超市
因為家裏少吃肉
買日常食品
乾貨
有數字屋
還有價真棧等選擇

不過
家中有個
喜歡逛超市的人
行完總會有收穫

超值牌餃子
真係超大包
有五六十隻


可以煮


又可以煎
呢隻餃子皮很滑
肉餡又不會油淋淋
也不會吃得一口味精
真不錯
價錢約$30左近
食得過
買包放在冰箱
隨時可煮來吃
方便快捷









20 則留言:

  1. 我要介紹俾我老媽, 佢平時都鐘意食餃子

    回覆刪除
  2. 我都有買呢包餃子俾小魔怪食,蒸、煎和放湯都得,夠哂方便呀!

    回覆刪除
  3. 我d家人有買, 冇人煮飯就煮餃.

    回覆刪除
  4. 我d家人有買, 冇人煮飯就煮餃.

    回覆刪除
  5. 我d家人有買, 冇人煮飯就煮餃.

    回覆刪除
  6. EE家中有位超市買貨專員,要買到抵買的正貨,唔易GAR。^_^

    回覆刪除
  7. 好多人係數字屋FAN!!不過我就好少買呀~鍾意行超市多~

    回覆刪除
  8. 估唔到百佳出品唔錯喎,買包黎試下筅

    回覆刪除
  9. 咦好介紹 , 我都買包試試先 .

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃