閒逛海港城


昨日下午
到海港城閒逛

碼頭泊了兩艘大船
後面那艘
是麗星郵輪
前面是
望道號
Logos Hope
望道號是一艘基督教福音船
為現今世界上最大的書展船
捐十元便可登船參觀






前面
這位人兄
都好搶眼




 這位仁兄是誰??
大家是否有玩過此遊戲
WHERE'S WALLY NOW?







在人叢中找尋威利 WALLY






 行到入面又有LOGO 展覽







跟足哥本哈根碼頭現場
見到Hong Kong 兩字嗎?
真係有呢間酒吧架





火車真的在動架



行了一會便走
因為
要會合阿仔
一齊食晚飯





34 則留言:

  1. 我以前好喜歡行海港城, 裝飾好得意啊, 我仔仔好喜歡佢D書.^^

    回覆刪除
  2. LEGO展覽...D人切得真好有心機呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌LEGO要有心耐性同技巧,呢啲展覽好利害.

      刪除
  3. 回覆
    1. 重未抽到時間,假期又唔想同人迫.

      刪除
  4. 望道號是替代了忠僕號的福音船吧.

    回覆刪除
  5. 海港城前面常有那麼多展覽,為何不考慮加建多一些地方?人太擁也不好啊!

    回覆刪除
  6. 原來海港城呢排有咁多展覽睇~~ 我細個有睇過Wally啲書架~~

    回覆刪除
  7. 我好鐘意行又成日去海港城,雖然好多人....

    回覆刪除
  8. 這裡常有大型展覽主辦活動, 大人小孩都適合來看來玩, 是一個十分好的假日好去處呢..

    回覆刪除
  9. 海港城, 我以前成日都行

    回覆刪除
  10. 好耐冇去過海港城行街街喇

    回覆刪除
  11. 我都好耐沒有去海港城啊....這裡可以影到日落的

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐