香煎三文魚配洛神花醬汁


 係759買咗
一包兩件
智利出產三文魚
 30幾蚊
 好抵食

 用些少鹽 黑胡椒 醃一陣
用牛油煎香

 肉質都唔錯
  但魚味較淡
唔夠肥美
真係一分錢一分貨

我見雪櫃
尚有自製洛神花醬
就加生抽 黑醋 
做咗個醬汁
幾好喎







30 則留言:

  1. 個汁好特別啊, 我老公煎三文魚多數用豉油加糖.

    回覆刪除
  2. 好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★

    回覆刪除
  3. 智利出產三文魚我又未食過喎

    回覆刪除
  4. 煎三文魚加醬,己經是一道美食了

    回覆刪除
  5. 三文魚煎得好靚 , 智利原來都有出產三文魚又多個選擇了 .

    回覆刪除
  6. 我煎三文魚只抹少許油就得,因為魚太多肥脂了!

    回覆刪除
  7. 三文魚係咪急凍架?我今日去百佳買,一件都要三十幾蚊

    回覆刪除
  8. 我今晚都係煎三文魚做晚餐 , 不過係用三文魚扒配蜜桃呢

    回覆刪除
  9. 哈哈~EE 都係759 FANS!~見你都好多時會買嘢咁

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...