南乳炆豆角

白豆角
味道比較淡
不用肉炒
又要好味
真有點難度

我用了最普通
大家經常用來
煮齋菜的南乳
想味道更好
首先一定
用油爆香南乳
我煮這味菜時
南乳的香味
引得兒子
走來廚房看看
究竟煮乜咁香

加豆卜做配料
添上另一種豆香
味道層次更豐富









33 則留言:

  1. 用南乳煮豆卜和豆角好煮意呀 !

    回覆刪除
  2. 可惜我呢度無南乳, 賣飛佛呀

    回覆刪除
  3. 佢鐘意,可以煮多次俾佢食喎

    回覆刪除
  4. 好友⊹✾*。☁天天安睡甜夢✬*✫♦☾.•*¨★

    回覆刪除
  5. 我曾用過韓國的豆豉醬來炒豆角,味道也不錯呀,下次我會試用你的方法。

    回覆刪除
  6. 豆卜索晒d南乳呢, 又一個好送飯既好選擇!

    回覆刪除
  7. 用南乳煮豆角未試過喎 , 等我下次試下先

    回覆刪除
  8. 加咗南乳~咁鬼香~一定好食好多~!!

    回覆刪除
  9. 白豆角, 我多用麵醬來炒....濃味一點 !

    回覆刪除
  10. 聽 EE 形容
    我都好似聞到南乳香味

    回覆刪除
  11. 我買咗靚南乳醬,可以咁樣煮,正呀!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐