新玩具



近日買咗件新玩具



原來依家啲電腦係咁細嘅



雖然
有啊仔幫手
仍然一頭煙
要慢慢摸索
希望好快可以適應







20 則留言:

  1. 好友♦・゚⊹甜夢✬*✫晚安安☁☾.•*¨★

    回覆刪除
  2. 我最近睇某HK blogger講先知有咁細嘅電腦。我呢邊好似未有.

    回覆刪除
  3. 相當簡潔,可以隨身使用,價格親民嗎?

    回覆刪除
  4. 我近日都買咗"新玩具",不過同你呢件差好遠...

    回覆刪除
  5. 嘩~新玩具~~~
    哈~~家下好多蘋果迷咁喎!~

    回覆刪除
  6. 個樣好型!細細部攜帶方便!會拎出街用嗎?

    回覆刪除
  7. 好精緻!方便攜帶,又多樣嘢玩。

    回覆刪除
  8. 又細又輕咁好方便携帶囉!

    回覆刪除
  9. 試完俾d評語大家喔﹗=P

    回覆刪除
  10. 我試過太細部之後, 我買番部大嘅, 因為睇到頸梗膊痛

    回覆刪除
  11. EE 有 apple ....會越來越忙 !

    回覆刪除
  12. 嘩嘩嘩!正丫
    妳一定好快上手既!

    回覆刪除
  13. 機身流線型
    不過操作與PC不同
    要重新適應

    回覆刪除
  14. 我反而鍾意mini iPad ,因為越細部就越方便。
    我多數只用來上網看劇和寫日誌,大細都係一樣咁用,仲有一樣好~帶出街見到好的東西就可以拍低跟住便直接post出來。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐