石硤尾村美荷樓



美荷樓
是石硤尾村重建後
僅存的H型七層徙置大廈
評為二級歷史文物
翻新後
樓上現為[青年旅舍]
樓下設有展覽廳



原為石硤尾村41座
翻新後改為美荷樓


地下展覽廳




五六十年代
小朋友
在街上
租漫話書看


舊照片展現
五、六十年代的
屋村生活



七層大廈
天台學校


屋村遊樂場


文化服務社
其實只是替人寫信





在走廊煮飯


帆布床
睡走廊

過來人
用文字憶述當年感受






五六十年代
家常用品


六十年代報紙


有朋友讀過"尺牘"嗎
"尺牘"是當年小學課本
教學生書信往來的格式
如何稱呼等等



另一展覽廳有
示範畢位


陝窄空間
住著五六口


公用洗手間的惡劣情況


參觀完還可到
餐廳吃東西
戶外坐




室內坐位


還有個小賣部



美荷樓記下
香港最早期公屋實況
也見證了一代人的歷史
好值得去參觀






38 則留言:

  1. 美荷樓都睇過好多人介紹過, 但我就未去過參觀!

    回覆刪除
  2. 好懷舊,香港人的「想當年」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個是香港歷史的一部份,也是一代人的難忘記憶。

      刪除
  3. 看見那一份報紙使我想起很多回憶!
    尤其是啟德遊戲場的廣告……

    回覆刪除
  4. 我去過呢度,有好多懷舊香港史跡睇!

    回覆刪除
  5. 我都未去過,搵日又去行下先得!

    回覆刪除
  6. 我都去過, 覺得很值得參觀, 有時間仲可以去入面的呼吸冰室食個餐~~

    回覆刪除
  7. 這裡幾多嘢睇 , 有機會都好想去看看 .

    回覆刪除
  8. 嘩~個公用洗手間~~完全唔想用....
    我認我唔捱得呢~

    回覆刪除
  9. 好有獅子山下feel,EE好有雅興

    回覆刪除
  10. "尺牘"完全唔知係乜,仲唔識讀tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. "尺牘"係小學課本,教學生寫書信格式。"牘"音就係"續"。

      刪除
  11. 我姑姐以前就係住個度

    回覆刪除
    回覆
    1. 係舊定改建後的?環境唔同架

      刪除
    2. 已經改建左, 唔會係走廊煮飯

      刪除
  12. 難得可以有得睇,可以教育新一代認識一下。

    回覆刪除
  13. 依家外牆整得咁靚,搵日去行下先

    回覆刪除
  14. 睇番D舊相.....相中真係無見到 肥人....!

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材