在嘉頓吃下午茶


嘉頓麵包
相信差不多
每個香港人都吃過
原來嘉頓早在戰前
已經在香港麵包

青山道廠房
以前有嘉頓酒樓
現在還有一間
西餐廳


正門是青山道
橫門是九龍道
只得1至7號


街道很短


行入嘉頓
地下有嘉賓產品出售
還可坐下
喝杯咖啡
食件餅






我點了份厚多士
加熱咖啡
$20元
坐下歇歇腳
咖啡也合我口味
唔錯,唔錯


跟著過馬路
到另一地方參觀




48 則留言:

  1. 以前嘉頓有茶樓, 唔知現在仲有無呢, 好耐無去.

    回覆刪除
  2. 我對佢印象極深, 幼稚園面試後就在這兒吃東西.

    回覆刪除
  3. 廠房...EE係識人入去,定普通人(只要有幫襯=P)就入得去?

    回覆刪除
  4. 唉....EE, 原來這裡有下午茶食....靚喎 !

    回覆刪除
  5. 嘉頓........立即想起長條包裝的 "生命麵包" :P

    回覆刪除
  6. 那嘉頓大廈我行過都唔知有幾多次,但總沒想過入去飲茶或買東西,是因為我遍見認為做麵包的咪賣麵包,仲乜要開酒樓同餐廳?亦會諗多數唔好食…

    回覆刪除
    回覆
    1. 但嘉頓的生命麵包又是小時我最喜歡吃的方包。

      刪除
    2. 生意都是有關填滿肚子的,所以應該沒問題,不過,西餐廳我未試過。

      刪除
  7. 厚多士係咪用番嘉頓方包㗎呢?

    回覆刪除
  8. EE好勁喎,一路以為只是一間廠房,原來內有乾坤!

    回覆刪除
  9. 嘉頓,我都未入過去喎!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 現在香港不少人還在吃嘉頓麵包

      刪除
  11. 成日都經過這里,却不知有得入去吃下午茶....

    回覆刪除
  12. 下午茶價錢ok喎~~ 我有親戚來過食午餐同晚餐, 都唔錯架~~

    回覆刪除
  13. 厚多加杯咖啡都係廿蚊,連鎖快餐廳的價錢,算平.

    回覆刪除
  14. 每次經過, 都聞到麵包香

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 現在還有很多人食嘉頓午麵包架。

      刪除
  16. 下次有機會都想去試下!

    回覆刪除
  17. 嘉頓和亞視(前麗的)同是香港的老牌子。

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 係呀,樓上有餐廳,樓下有咖啡茶,餅食

      刪除
  19. 哈~~我以前見過佢有酒樓添,但!從來都無幫襯

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食