法式麵包



我個人
愛吃港式麵包
也愛吃甜包
不過
我家老伴
就冇所謂
呢種法包
他最
雖然做得唔靚
但吃起來都唔錯





材料

高筋粉   280克
麵粉     20克
乾酵母    8克     
鹽5
水180克
做法
將所有材料搓勻
光滑而有彈性
不需搓得太軟
放在盆上,用保鮮紙封密
發酵約30分鐘
(冬天發酵時間要稍長,或放在較暖地方發酵)
取出分兩份拍實,再發酵若30分鐘
然後搓成條狀,放在盆上發酵約一倍大
(盆不用搽油)
入爐前在包面戒二刀
入爐後要噴水
先用240度下火焗幾分鐘
然後用180度面火焗45分鐘





43 則留言:

  1. 雖然做得唔靚---->下?金金黃黃冇焗「火農」,顏色均勻,咁都唔靚?﹗ EE自己都收貨啦。^_^

    回覆刪除
  2. 外型唔緊要,最緊要係好食丫ma

    回覆刪除
  3. 塗少少牛油伴西湯吃最滋味!

    回覆刪除
  4. 而家我很怕做包,因為要費太多時間……

    回覆刪除
  5. 原來要用根粉!法包〝煙煙印印〞我鍾意架!

    回覆刪除
  6. 聽講法包看似簡單,其實唔易做啊~

    回覆刪除
  7. 好香脆, 有咬口, 點醋油更可口.

    回覆刪除
  8. 好勁!聽講法包好鬼難整, 我自己就無整過, 唔知點解次次食完法包兩個咀角都會爛晒, hahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次食完法包兩個咀角都會爛晒?應該係燥熱

      刪除
  9. 法包好難整~要整得好一d都唔易呢~!

    回覆刪除
  10. 見到都覺得香脆好味啦!

    回覆刪除
  11. 你做得很好了,我都做唔到!

    回覆刪除
  12. 我都鍾意用法包整多士,一於跟譜譜!

    回覆刪除
  13. 法包整得好靚呀, 塗牛油好味道.

    回覆刪除
  14. EE, 妳整到咁多美食, 早中冕各正餐, 又下午麵包.....要幫手嗎 ? 我來幫口食呀 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐