粟米蓉燴意粉



天寒地涷
唔想攪咁多
呢個都好簡單快捷





粟米蓉一罐
紅椒半隻
(因為雪櫃只得半隻)
火腿扒適量
意粉約250g

做法簡單

意粉照包裝上方法
燒一鍋滾水加鹽煮腍
撈起傋用
紅椒火腿用易潔鑊小油略兜
倒下栗米蓉
大約加兩湯
煮滾後加意粉兜勻便可
簡單快捷





45 則留言:

  1. 做法简单,可以试吓喎!

    回覆刪除
  2. 哈,火腿扒係咪EE家人買gar?=p

    EE唔似會買這類加工食物。^_^( btw,耐不耐吃下都無妨喔)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真叻仔,全中,是我老伴買的,佢好唔聽話

      刪除
  3. 今晚勁凍喇•*¨齊齊保重喎
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/*。唔該周公子見呢
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
    ║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║
    ╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║...Zzzz

    回覆刪除
  4. 簡單得來都好好味咁!^~^

    回覆刪除
  5. 簡單好味,我又要食碟呀!

    回覆刪除
  6. 意粉啱晒! 個sauce 好味!

    回覆刪除
  7. 天氣凍 , 真係唔想郁多步 , 呢個意粉簡單好味 ~like~

    回覆刪除
  8. 天氣凍!我鍾意食滾熱辣嘅火窩 !

    回覆刪除
  9. 簡單方便都好嘅!唔駛吓吓咁忙碌喇!

    回覆刪除
  10. 今日毛毛雨咁仲凍~~好彩我今晚做節~出街食~唔駛煮呢~

    回覆刪除
  11. 現在天氣咁凍 , 這款簡單快捷意粉好正 .

    回覆刪除
  12. 真係好方便,雪櫃有乜就煮乜

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...