陽光燦爛下的[星光大道]


都話忙於吃喝玩樂
日前又同友人到
[尖沙咀文化中心]吃午餐



吃飽飽後同友人
行星光大道
上次晚上行
欣賞夜景
今次白天行
也一樣好風景







白天可找尋偶像的手印







無敵海景


行行重行行
好快行到火車站
大家各自乘車回家




35 則留言:

  1. 我去過兩次, 都係陪某人行下咋

    回覆刪除
  2. 開心的一天呢!^~^

    回覆刪除
  3. 祝每一天都愉快地渡過!

    回覆刪除
  4. 妳去個日唔多人喎,每次經過都超多自遊行呢

    回覆刪除
  5. 以前也常常行這一條路徑,從文化中心漫步至火車站,再在紅磡溜澾…然後找些好東西吃……

    回覆刪除
  6. 海傍風景好,星光大道24小時都有吸引力!

    回覆刪除
  7. 如果有時間,我都會去行下

    回覆刪除
  8. 好友•*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚笑嘻嘻*星期三
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚♫*♬°•♩。♪開心萬事得・。
    喂喂喂...大家留意天氣…今晚開始寒冷呢
    我去街市買餸先啦ღ•*♡快樂¤*¨⊹生活♥*¨❣•享受。・゚゚❤

    回覆刪除
  9. 我昨晚行星光大道,睇聖誕燈色,好大風.行一陣就走人.

    回覆刪除
  10. 嗰日天氣好好~~我好少去tst~~因為太多人呀~怕怕

    回覆刪除
  11. 我都好耐沒有出去尖沙咀行街街啦 !

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...