紅椒蘑菇燴素雞


樹記買了
兩條素雞
雪櫃有紅椒、新鮮蘑
做個素菜
簡單方便
樹記的素雞
味道較淡
加了鎮江醋生抽作調味
做了個薄獻
送飯也不錯
也適合素食人士



33 則留言:

  1. 個樣整到真係咁似雞肉既..hhahhhahha
    我中意食素鴨多d..hehe

    回覆刪除
  2. 好友•*⊹ 早晨+黃昏好☁*゚☀笑嘻嘻容容易易又一天喇喂

    回覆刪除
  3. 樹記(係咪大埔嗰間)素雞,素鴨都正

    回覆刪除
  4. 樹記搬得太遠~我都好耐冇食過佢D出品呢~!

    回覆刪除
  5. 很久沒有幫襯樹記了 , 現在還是要排長龍嗎 ?

    回覆刪除
  6. 素雞雖然唔係雞,但豆類營養(特別是蛋白質)不輸雞肉,有益。^_^

    回覆刪除
  7. 樹記好多人排隊買嘢!我曾經去過!

    回覆刪除
  8. EE真夠晒健康呢!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  9. 喜歡這個配答,好味呀...........

    回覆刪除

素花旗參湯

 有朋友 送了些花旗參給我 放了很久 是時候清一清貨 通常花旗參 會煲瘦肉或雞 只不過食素就不宜了 我用粟米紅棗煲 煲出來的湯水 甘甘甜甜 花旗參偏寒涼 加幾粒紅棗 也可中和一下 今餐除了 花旗參湯水 洋蔥蘑菇炒蛋 甜酸齋 雲耳炒脆肉瓜 簡簡單單的一餐