韭黃瑤柱海鮮麵


韭黃瑤柱海鮮麵
這個是速成做法
簡單快捷


老伴愛新鮮
買回來的罐頭
我沒多大興趣
不過
都要想辦法消滅





一於加韭黃
用來撈麵




做法非常簡單
先用一鍋滾水
將蛋麵出水煮腍
盛起

另用相等水份
將罐頭海鮮羹煮滾
加入韭黃
完全不用調味
然後將海鮮
放入煮好的麵上便成
味道尚可
大家有興趣
不妨試試








32 則留言:

  1. 金寶有呢啲中式湯架?我未見過,覺得好得意

    回覆刪除
  2. 這個海鮮羹都幾好,味道香濃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過一定要用多點水煮,否則太咸

      刪除
  3. 金寶的確為消費者帶方便!

    回覆刪除
  4. 我都唔知金寶有呢款湯=P

    回覆刪除
  5. 哈哈!方便快捷!又好味。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我除左粟米羹,我都唔喜歡罐頭湯

      刪除
  7. 簡簡單單用罐頭湯都整到好味的撈麵, good呀~~

    回覆刪除
  8. 我又係對罐頭無乜興趣的。
    EE係咪消滅佢無眼睇呀hehehe

    回覆刪除
  9. 我未試過金寶D中式湯喎,味道OK ma?

    回覆刪除
  10. 我都唔知佢出咗中式湯喎.

    回覆刪除
  11. 用粟米湯來煮湯, 好好味 !
    我也常做

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 味道OK,不過始終係罐頭,只可間中食下

      刪除
  13. 回覆
    1. 我都唔鍾意架,只係唔想浪費咋。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...