秋夜的星光大道



日前在文化中心映月樓
吃過晚飯
沿著海傍步行往紅磡火車站

吹著海風
欣賞對岸燈飾
香港的燈光
仍然燦爛







見到我偶像手印



遊人不乏同胞


紅色的帆船
好搶眼
載著不少遊客


搶眼的招牌


東區走廊




尖東向海的酒吧
非常熱鬧




遙望是否K11?
不大清楚


第一次
從尖沙咀
海傍星光大道
步行往紅磡
在此秋夜
清風送爽
真的不錯






37 則留言:

  1. 香港既夜色, 不是浪得虛名嘅, 哈...

    回覆刪除
  2. 我以前都由紅磡行去尖咀架 (唔熱個時)

    回覆刪除
  3. 我記得以前細個, 家人好喜歡帶我地行海傍. :)

    回覆刪除
  4. 咁今晚你會唔會去蘭桂坊?
    萬聖節快樂!

    回覆刪除
  5. 好耐冇去尖東。
    以前坐夜機到啟德,夜景好震撼。

    回覆刪除
  6. 維多利亞港夜景璀璨奪目。

    回覆刪除
  7. 夜遊香港名道,令人神往。

    回覆刪除
  8. 好耐無去過果頭, 唔知點解咁多年黎每次一去親尖沙咀就會因為各種無聊原因同老公鬧架...hahah..氣場唔旺我地..hahha
    d 相影得好靚!

    回覆刪除
  9. 尖東海傍, 相信是全港最靚夜景之一.
    尤其是拍拖漫遊, 好情趣!

    回覆刪除
  10. 晚飯後散步夜遊,欣賞東方之珠,是一種享受.

    回覆刪除
  11. 夜景靚到不得了,一見難忘!

    回覆刪除
  12. 香港係多元化的城市.....好多嘢都係好靚.....!!

    回覆刪除
  13. 祝福香港.......願她日夜都美麗!

    回覆刪除
  14. 漫步堤岸,涼風醉人。

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大