實用小玩意


最近有朋友
送我小玩意
但又非常實用

平平無奇


做少少功夫
變了隻
青色的梨子



一片片
撕開便是
水果MEMO




雖然是小玩
倒也在刻版的工作上
增加點點情趣




39 則留言:

  1. 這玩意是復古,以前在鯉魚門吃飯,曾經買過的龍形俾仔女玩。

    回覆刪除
  2. 又幾有心思喎!咁蘋果菠蘿都可以咁做^^

    回覆刪除
  3. 我都見過, 有好多唔同生果蔬菜 :)

    回覆刪除
  4. 果然有創意兼且實用!

    回覆刪除
  5. 好靚,好得意。我一定唔捨得用

    回覆刪除
  6. 呢D memo紙我都有買呀,我買左全套有好多款架,仲有士多啤梨、紅蘋果、奇異果等等,同事話如果有埋水果香味仲好喎!真係有創意!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...